Google Adwords annoncering – søgeordsannoncering

For alle virksomheder er det rigtig vigtigt at have annoncer på forskellige platforme, så eventuelle købere bliver gjort opmærksom på virksomhedens eksistens og dens produkter. En af de platforme, som er blevet meget populære, er Google Adwords markedsføring og annoncering. Med Google Adwords annoncer bliver det nemlig muligt at blive set af kunden, i det samme de søger på et produkt, du tilbyder, da man bruger generiske søgetermer. Det smarte ved den type annoncer er, at man har mulighed for at udvide sine kundegruppe med en meget simpel metode. Desuden betaler man ikke for hver gang en annonce dukker op, men man betaler kun for hver gang, der bliver klikket på ens annonce.

Google Adwords optimering  - opsætning og analyse

Google Adwords markedsføring er annoncer på nettet, som er for eksempel er rette mod forskellige søgeord, så annoncerne kommer til at være relevante for dem, der ser dem. Dette handler også om Google søgeordsoptimering. Ved at optimere sine annoncer kan man sørge for, at de kun rammer ens målgruppe. Dette kan for eksempel være geografisk, demografisk, generiske søgeord og andet. Derved sikre man, at de hele tiden har relevans, så man kommer ud til flere kundeemner på den rigtige måde på tværs af forskellige platforme.

Google Analytics - opsætning og analyse

Med Google Analytics er det muligt for virksomheder og organisationer at følge med i deres brugeres adfærd på deres sider. Ved hjælp af detaljeret analyse kan man derfor optimere sit site, så det passer til brugerens adfærd, og derved måske forhøje brugerne, da I har sporet jer ind på, hvad brugeren faktisk gør, og ikke hvad I tror, de gør. Dette kan være en klar hjælp til at optimere sine side, så den bliver så relevant som mulig.

Google Business - optimering og opsætning af Google Mybusiness

Ved at bruge Google Business er der mulighed for at komme i direkte kontakt med dine kunder på en nem og enkel måde, uanset om de søger efter dig i Google Søgning, Google Maps eller Google+. På denne måde kan dine kunder altid finde dig, lige meget hvilken platform de bruger. På denne måde er du også sikret en trafikløsning, at du giver kunden de rette oplysninger på det rette tidspunkt, samtidig med der bliver skabt troværdighed og loyalitet.

 

Google displaynetværk - online annoncering

Google displaynetværk er et værktøj, som indeholder forskellige målretningsteknologier, der gør det muligt at optimere sit site, så man kun viser relevante og målbare annoncer til din mål gruppe på tværs af Google netværker og andre samarbejdspartnere. Der findes flere forskellige målretningsteknologier, så man kan spore sig ind på det helt rigtige. Der er blandt andet en, som præsenterer dine annoncer for din mest sandsynlige målgruppe, i forhold til hvilken platform de bruger eller andet. På denne måde får du størst udbytte af dine annonceringer, da de er relevante for modtageren.