Website

Med en trafikløsning bliver dine produkter og ydelser synlige både på  Google, men også på andre søgemaskiner sim Bing, Yahoo m.fl.

Ny site her : Oversigt

 

Antallet af søgninger på nettet via de store søgemaskiner , især Google, vokser år for år. Google sidder p.t. på cirka 90% af alle søgninger i Danmark, så det er her at dine mulige kunder skal finde dig. Og dine mulige kunder finder dig bedst, hvis du er placeret på den første resultatside, så derfor er en effektiv og kompetent online partner, afgørende for din synlighed og dine muligheder for at blive set på Google. Det er faktuelt, at ca. 80% af alle besøg på hjemmesider kommer via søgemaskiner som Google m.fl.

 

Søgemaskiner-hvorledes ?

Markedsføring i søgemaskiner/Google er baseret på keywords , som er de ord og fraser brugerne anvender for, at finde din hjemmeside og dine produkter.  Dine kunder finder dig ikke ved at søge på firmanavn, men derimod ved at søge på de behov, din virksomhed kan dække hos dem. Det handler altså om at afdække, hvilke keywords dine mulige kunder benytter, når de søger på nettet, Derefter skal din hjemmeside programmeres til at stå højt på søgeresultaterne på Google og andre søgemaskiner.

Fokuseret markedsføring
Et samarbejde med os tager udgangspunkt i en online marketings plan, der er baseret på et analyse og vidensbaseret grundlag, og online kampagner afvikles så jeres forretningsmæssige målsætninger opnåes bedst muligt, både mht relevante besøgende og branding. Med en løsning, se seo pakker eller adwords pakker ,  fra os er der fokus på trafikoptimering på jeres branche og område, og dette kan understøttes med lokal markedsføring, hvis der ønskes større synlighed i nær - eller regional området.
 

Adwords remarketing - Google remarketing og retargeting

Remarketing er et rigtig vigtigt begreb indenfor markedsføringsstrategi. Med remarketing er det nemlig muligt at nå ud til kundeemner, hvor end i købsprocessen de måtte være ved hjælp af remarketingslister. Der findes flere forskellige typer af remarketing. En af typerne er dynamisk marketing, hvor annoncerne er helt specifikke og relevant for dine besøgende. Det kan for eksempel være en, som har kigget på et bestemt produkt, og ved hjælp af varenumre og produktkategorier blive kundeemnet eksponeret for lige nøjagtigt dette produkt igen.

Andre remarketings former er for eksempel mobile app remarketing og video remarketing. Dette giver mulighed til at nå ud til kundeemner lige meget, hvilken platform de benytter sig af.