Adwords markedsføring

Med en trafikløsning bliver dine produkter og ydelser synlige både på  Google, men også på andre søgemaskiner sim Bing, Yahoo m.fl.

Søgemaskiner-hvorfor ?

Antallet af søgninger på nettet via de store søgemaskiner , især Google, vokser år for år. Google sidder p.t. på cirka 90% af alle søgninger i Danmark, så det er her at dine mulige kunder skal finde dig med fjerne dårlige omtale på Google. Og dine mulige kunder finder dig bedst, hvis du er placeret på den første resultatside, så derfor er en effektiv og kompetent online partner, afgørende for din synlighed og dine muligheder for at blive set på Google. Det er faktuelt, at ca. 80% af alle besøg på hjemmesider kommer via søgemaskiner som Google m.fl.

Få din fysiske butik online til dine lokale kunder
Styrk omsætningen og kunderelationer til dine lokale kunder med din webshop - mange forbrugere checker online i webshoppen, før de handler i den fysisk butik, og med lokal markedsføring udbygges og fastholdes kunderne.

Google Adwords annoncering – søgeordsannoncering

For alle virksomheder er det rigtig vigtigt at have annoncer på forskellige platforme, så eventuelle købere bliver gjort opmærksom på virksomhedens eksistens og dens produkter. En af de platforme, som er blevet meget populære, er Google Adwords annonceringer. Med Google Adwords annoncer bliver det nemlig muligt at blive set af kunden, i det samme de søger på et produkt, du tilbyder, da man bruger generiske søgetermer. Det smarte ved den type annoncer er, at man har mulighed for at udvide sine kundegruppe med en meget simpel metode. Desuden betaler man ikke for hver gang en annonce dukker op, men man betaler kun for hver gang, der bliver klikket på ens annonce.

Google Analytics - opsætning og analyse

Med Google Analytics er det muligt for virksomheder og organisationer at følge med i deres brugeres adfærd på deres sider. Ved hjælp af detaljeret analyse kan man derfor optimere sit site, så det passer til brugerens adfærd, og derved måske forhøje brugerne, da I har sporet jer ind på, hvad brugeren faktisk gør, og ikke hvad I tror, de gør. Dette kan være en klar hjælp til at optimere sine side, så den bliver så relevant som mulig.