Trafikoptimering

Brug nettet som leadgeneringsmaskine

Mange bruger telemarketing, kanvas eller direct marketing med stor succes - dog kan der opnåes nogle unikke fordele med online leadgenering via markedsføring på nettet, da kundemner generet online typisk enten befinder sig tidligt i købsproccesen eller er købsparat - da der her jo er tale om potentielle kunder, som selv aktivt har kontaktet jer.
Brug salgsteamet til at lukke ordrer, og få fyldt pipeline med tilbud, så der sikres en stabil indtægtskilde.

Vi har specialiseret os i at tilrettelægge online markedsføringskampagner og gennemføre online opsøgende salg rettet mod nye kunder. Med trafikoptimering når du til dine kunder, og med lokal markedsføring, kan du også målrette markedsføring i dit nær område.

 

Med en trafikløsning bliver dine produkter og ydelser synlige både på  Google, men også på andre søgemaskiner sim Bing, Yahoo m.fl.

 

 

Søgemaskiner-hvorfor ?

Antallet af søgninger på nettet via de store søgemaskiner , især Google, vokser år for år. Google sidder p.t. på cirka 90% af alle søgninger i Danmark, så det er her at dine mulige kunder skal finde dig. Og dine mulige kunder finder dig bedst, hvis du er placeret på den første resultatside, så derfor er en effektiv og kompetent online partner, afgørende for din synlighed og dine muligheder for at blive set på Google. Det er faktuelt, at ca. 80% af alle besøg på hjemmesider kommer via søgemaskiner som Google m.fl.

 Søgemaskiner-hvorledes ?

Adwords markedsføring i søgemaskiner/Google er baseret på keywords , som er de ord og fraser brugerne anvender for, at finde din hjemmeside og dine produkter. Dine kunder finder dig ikke ved at søge på firmanavn, men derimod ved at søge på de behov, din virksomhed kan dække hos dem. Det handler altså om at afdække, hvilke keywords dine mulige kunder benytter, når de søger på nettet, Derefter skal din hjemmeside programmeres til at stå højt på søgeresultaterne på Google og andre søgemaskiner.

Findability - Bliv fundet på nettet

Findability er et meget vigtigt begreb indenfor virksomhedsmarketing på nettet, da det viser noget om med hvilken lethed, hvormed oplysningerne på hjemmesiden kan findes, både udenfor hjemmesiden(søgemaskiner), og af brugere allerede på hjemmesiden. Man kan optimere sin findability ved at målrette sine søgeordsannoncer på keyword samt remarketing. På denne måder bliver det nemmere for dine nuværende kunder at finde dig samt for nye brugere, som leder efter et produkt, du tilbyder.